reklama

Syndróm Donalda T.

Určite ste si všimli že aj keď máme k dispozícií stále viac informácií, vyzerá to akoby spoločnosť vedela stále menej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Donald Trump. Meno ktoré rezonuje zahraničnými a rovnako aj našimi médiami intenzívne už niekoľko mesiacov. Určite viete o koho ide. Takmer každý tuší kto to je, čo robí, čo chce a prečo je to kontroverzná osoba.. Nič zlé na tom nie je. Treba sa zaujímať. Určite treba venovať pozornosť aj zahraničiu. Pán Trump ale nie je predmetom tohto článku. Použijem ho pre nasledujúce riadky len ako akýsi jednotiaci symbol. Predmetom je problém ktorý vidím v tom, že hľadíme do diaľky a trápime sa preto čo sa tam deje, no netušíme čo sa odohráva na našom vlastnom piesočku. Predmetom je to že podľa mňa pomaly “strácame samých seba“.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veď koľkí vedia koho máme vo vláde? Koľkí vedia čo to znamená L+S? Prečo aj my môžeme byť hrdý na úspechy Novaka Djokovica? Načo sa zaujímať o Madelaine Albrightovú? Penta? Gorila? Sasanka? Mohol by som pokračovať do rána. Naše dedičstvo a problémy sa dostávajú na druhú (ak vôbec) koľaj voči tomu čo sa deje vo svete. Malo by to byť naopak. Prečo tomu tak nie je nerozumiem. Niektorí možno budú namietať že vedieť čo znamená mainstream je podstatnejšie ako vedieť čo znamenajú páračky. Možno majú pravdu. Nezaujímať sa ale o nič iné ako instagram svojich „idolov“, alebo trendy udávané ľuďmi, ktorí ani netušia čo je Slovensko je choré. Tento trend smerovania pozornosti populácie ma štve každý deň. Hovorievam si či som ja tak bezhranične rozhľadený alebo zvyšok zaostáva. S ohľadom na to že som takmer s určitosťou prepnutejší ako väčšina ľudí čo si toto číta, sa ale bojím že ide o druhú možnosť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tento trend smeruje k výchove národu debilov. Ignorantských, egocentrických, narcistických primitívov. Dnes to možno vyzerá zle, ale za pár rokov bude horšie. Kto dúfa v niečo iné je na omyle. Tým že národ bude zosmiešňovať a urážať tých pár rozhľadených a aktívnych ľudí sa nikam neposunieme. Vidím to na fórach kde vystupujú ľudia pri ktorých sa ja sám cítim ako primitív a to mám o sebe skvelú mienku. Vidím to na facebooku kde len pár ľudí debatuje v komentároch pod článkom o RKN Global Europe a pod videom v štýle „slávneho“ kebab do ruky nájdem stovky reakcií. Rozum mi stojí keď nájdem komentár hejtujúci rekonštrukciu schátranej budovy na telocvičňu, len preto že niekto to má teraz na poštu o 5 minút ďalej. Posledným väčším gólom pre mňa bolo keď vyše 200 000 ľudí darovalo moc a zdroje ľuďom, ktorých činnosť už bola z legislatívnych dôvodov zakázaná a aj dnes tancujú na hrane.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

HALÓÓÓ !!! ZOBUDTE SA !!!

Toto systém nevyrieši. My ktorým nie je pluralita názorov a hlavne ich hodnota ukradnutá musíme šíriť osvetu. Inak neviem. Neviem kam sa dostaneme a popravde sa o tom aj bojím uvažovať. Neviem ani ako dosiahnuť zlepšenie problému, ktorý určite nevidím sám no presne ho pomenovať je ťažké. Viem len to že si svoj názor poviem taký aký je. Viem že svoje deti raz budem viesť k hĺbaniu, zdravému individualizmu a smäde po informáciách. Je to možno málo. Málo ale stačí. Keď totiž mnohí spravia málo, spraví sa toho mnoho. A ak aj nie, aspoň sa budeme môcť pozrieť do zrkadla bez toho aby sme sa museli hanbiť sami pred sebou. 

Marek Salánci

Marek Salánci

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nech som aký som mám sa rád a ani priatelia ma na ulici neobchádzajú, takže by so mnou malo byť všetko v poriadku. V prípade konkrétnejších informácií som tu pre Vás a som otvorený dialógu :D . Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu