reklama

Jedna za všetky, všetky za jednu.

Preberám sa vedľa ženy ktorá ma robí najšťastnejším. No nemuselo tomu tak byť pretože som bol zbabelec. Vyhralo však ego a ja som to skúsil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je skoro ráno a ja znova pozerám do tváre ešte stále spiacej priateľky. Vždy jej trvá dlho prebrať sa pokiaľ nemusí vstávať. Nemôžem ani vyvetrať lebo to by ju prebralo, a zvozila by ma. Som ako väzeň vo vlastnej posteli. Pričom mojím väzniteľom je toto stvorenie s odtlačenými pásmi od vankúša na tvári a vlasmi všade kde sa pozriem. Zaujal som polopríjemnú polohu bez periny iba s malým vankúšom keďže všetko sprivatizovala moja polovička. Vravím si že som nikdy nebol šťastnejší.

Nejdem písať tzv. zaláskované sračky. Tento článok je o niečom úplne inom. Je o tom že každý má právo byť šťastný. Naozaj šťastný. Nie len byť spokojný alebo zmierený. Medzi tým byť spokojný a šťastný je totiž sakra rozdiel. Hovorím z vlastnej skúsenosti. Tiež som býval spokojný so ženami ktoré mi verne stáli po boku. Ktoré mi boli skvelými partnerkami. Vždy tam ale niečo chýbalo. Tieto v podstate idylické vzťahy začali pokrivkávať pretože mi nestačilo byť spokojný. Došlo to vždy až ku koncu, kedy som ja cítil úľavu a ony hnev a sklamanie. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(Odbočka: Práve sa moja drahá asi na minútu prebrala. Stihol som ju zahrnúť množstvom absolútnych hlúpostí a pár bozkami. Ona na mňa pozrela ako na malomyseľného dala mi božťok a začala si otláčať vankúš na druhú stranu tváre. Nebudem klamať. Deje sa to pravidelne keďže vstávam skoro a po jej prebratí mám už toho veľa čo potrebujem povedať.)

Dlho som rozmýšľal prečo mi moje vzťahy nedávajú to čo chcem. Rukami mi pri tom prešlo až nešťastne veľa žien. Časom mi došlo čím to je. Problémom bolo že som hľadal iba náhradu. Náhradu za ženu ktorú som mať nemohol. Teda som bol o tom aspoň presvedčený. Všetky moje bývalé priateľky sa viac či menej podobali mojej “nedostupnej“ kamarátke, ktorá je dnes mojou partnerkou. Snažil som sa uspokojiť s tým čo mi vyhovovalo miesto toho čo som chcel. Bál som sa pokúsiť vyhrabať sa z friendzone. Chyba. Bohužiaľ mi to trvalo roky kým som si to uvedomil. Ani po tomto osvietení to však nešlo hladko. Dlho som nevedel čo robiť. Až mi došlo že je to viac než jednoduché. Musel som to skúsiť nech to to dopadne akokoľvek. Prinajlepšom ju získam. Prinajhoršom si konečne prestanem hovoriť čo ak, a posuniem sa ďalej. Nevravím že sa mi pár krát nezarosilo čelo a nerozbúchalo srdce strachom, ale zvládol som to. Dopadlo to skvele a dnes sme spolu. Sme šťastní, som šťastný.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je pre mňa všetkým tým čo boli všetky pred ňou, no pri tom je omnoho viac. Zažívam to isté čo som už zažil len lepšie a krajšie. Nie je to iba moja partnerka. Ale aj kamarátka, učiteľka, zabávačka, parťáčka, poradkyňa, ..... Je pre mňa všetkým. Jedna ale pritom mnohé. Krásne je baviť sa na jej malých nedokonalostiach a vytáčať ju ich spomínaním. Úplne najkrajšie ale je ale že to ide samo, spontánne a absolútne prirodzene.

Dostávame sa na koniec môjho dnešného výlevu. Už len jedna rada na záver. Pokiaľ to máte so svojou partnerkou / partnerom podobne tak si to cente ako nič iné. Pokiaľ nie tak to zmeňte. V prospech hlavne vás samotných, ale aj vašej polovičky ktorá si nezaslúži zamilovávať sa do vás ak chcete niečo iné. Každý predsa chce byť naozaj šťastný. Každý si to zaslúži. Nie každému sa to ale podarí. To či sa to podarí vám ale neovplyvní nikto iný než vy. Je to na vás ;).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S. Ešte stále sa nezobudila :) . 

Marek Salánci

Marek Salánci

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nech som aký som mám sa rád a ani priatelia ma na ulici neobchádzajú, takže by so mnou malo byť všetko v poriadku. V prípade konkrétnejších informácií som tu pre Vás a som otvorený dialógu :D . Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu